Sunday, August 31, 2008

اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُه

Ana mengucapkan ribuan kemaafkan kerana lama tidak “update” kan blog ini di sebabkan kengkangan kerja yang agak meningkat menjelang tibanya Ramadhan ini. Semoga tugas untuk memberi liputan telekomunikasi yang terbaik kepada tetamu Allah yang mengunjungi Baitullah sempena Ramadhan ini dapat dikira sebagai amal jariah hendakNya ,Insyaallah…..

Meja ofis ku yang agak "tongkang pecah" sbb tak sempat ngemas.Hehehe

Hari ini Alhamdulillah mempunyai sedikit ruang untuk mencoret dan mengaktifkan semula blog yang lebih 2 minggu terbengkalai. Terima kasih kepada sahabat-sahabat yang mengunjungi blog ini dan meninggalkan message di Tautan Ukhwah. Dengan pesanan dan pertanyaan bila untuk updatekan blog itu memberi sedikit sebanyak kekuatan bagi ana utk “update”kan blog ini. Kepada sahabat-sahabat yang selalu dapat “update”kan blog mereka ana ucapkan syabas dan tahniah dan teruskan usaha itu. Walaupun ana takde masa utk updatekan blog ini tetapi ana sempat membaca blog sahabat-sahabat, itu juga antara suntikan semangat utk ana aktifkan blog ini. Gambaran ini memberikan bahawa melalui alam cyber ini kita dapat menjalin dan merapatkan ukhwah sesama kita.

Selama lebih dua minggu agak banyak juga peristiwa dan kisah yang berlaku sepanjang waktu itu. Insyaallah jika berkesempatan ana akan flash back kembali cerita-cerita yang sesuai. Yang pastinya sekarang kita menyambut kemerdekaan negara kali ke 51 dan esok kita di Saudi ini akan masuk ke bulan Ramadahan Al-Mubarak. Bulan yang disebut Awalnya rahmat, pertengahannya keampunan dan penghujungnya nya bebas dari api neraka. Nantikan berita selanjutnya...


Hj Khuzz

No comments: